Het waren onzekere tijden. Toen het Corona-virus de wereld veroverde, werden door de overheid enorm veel maatregelen getroffen om verdere verspreiding te beperken. Veel ondernemers hadden hier last van, daarom werd NL Mobiliseert opgericht. Dit is een samenwerkingsverband van uitzendbureau Synergie en marketingbureau Guyiday. Het doel was om de thuiszittende werknemer (die wilde werken) tijdelijk te koppelen aan de overladen werkgever (die mensen te kort kwam). En wat een succes was het! Zeker nadat de landelijke media het initiatief oppikten, stroomden de aanmeldingen binnen. Honderden aanmeldingen per dag moesten verwerkt worden.
Ondertussen is Corona nog niet de wereld uit, maar is de stof rondom de paniek van destijds behoorlijk neergedaald. Er vindt een stabilisatie plaats en de maatregelen versoepelen langzaam. Voor NL Mobiliseert is dit dan ook het moment om minder actief te worden. Guyiday keert weer terug naar haar gewone, eigenwijze werkzaamheden. Wilt u meer weten over de manier waarop Guyiday ook uw initiatief tot een succes kan maken? Neem dan gerust contact op.